Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemy z przyśpieszeniem w O I 1,9 TDI spadek mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Witam. Ja również mam podobny problem, mianowicie sporadycznie odczuwam spadki mocy. Auto przestaje ciągnąć przy wysokich obrotach, po wyłączeniu i włączeniu jest już ok. Dodam też że notlauft występuje częściej kiedy jest ciepło, powyżej 15st i po którymś butowaniu, kiedy spuchnie, tak mi się wydaje. W obecnych warunkach brak mocy zdaża mi się raz na miesiąc. Pzdr

    [ Dodano: Pon 27 Lut, 12 23:46 ]
    ALH silnik
    Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

    Komentarz


    • #27
      sprawdz błedy i zrób logi ,najprawdopodobniej turbina do czyszczenia
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz


      • #28
        Poniżej umieszczam zrobione logi dynamiczne. Jak wspomniałem tryb awaryjny jest na zimnym silniku przy ujemnych temperaturach lub dużej wilgotności.
        Bardzo proszę o analizę i wskazówki od czego zacząć.

        Filtry wymieniane regularnie co 10tys km. Na liczniku 205tys


        Log (0 - 004,008)
        Log (1 - 010,011)

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez abrodziak
          Poniżej umieszczam zrobione logi dynamiczne
          Chaotycznie te logi wykonałes.
          Silnik to AXR.
          Zrob ponownie logi dynamiczne (001,003,004,008,010 i 011) ale porzadnie od 1500 do 4200 kazdą grupę oddzielnie na 3 biegu... patrzac tak na to co jest to zle to nie wyglada.... ale zeby miec pewnosc potrzebne pełne logi.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #30
            Miałem taki przypadek. Ale zanim się wymieni N75, można go zamienić z zaworkiem sterującym EGR, który jest identyczny jak ten sterujący turbiną. zajmuje to kilka minut, a daje odpowiedź na pytanie 'czy N75 zdechł?'.
            Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

            Komentarz


            • #31
              Zbyhoo, dokładnie tak się robi
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz


              • #32
                Pisze tutaj bo objawy bardzo podobne jak kupiłem samochód to działo sie tak ze przy prędkości ok 150 km/h zapal się check engin (ale gasł po trzech odpaleniach i nie było go w pamięci) i auto chodziło jak dla mnie bez turbo później zaczeło sie tak dziać przy prędkościach dużo mniejszych ok 100 moze 110 km/h zajrzałem i "gruszka"(chyba nazywa sie to zawór podciśnienia) była pęknieta prawdopodobnie od korozji.Wymieniłem ja dzisiaj samochód jeździ lepiej ale to nie to przyspieszenie co powinno byc.Słyszałem że można to regulować bo ustawiłem to tylko na suwmiarkę.I teraz pytanie czy samo regulowanie pomoże i jak to zrobić ?

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X